Nieuw in het UPR team: Steffie

Graag wil ik mezelf via de digitale weg voorstellen;

 Ik ben Steffie Prenger, 26 jaar en woon in Gorinchem. Niet heel erg dichtbij Amsterdam, maar dat heb ik er graag voor over! Een paar favorites van mij: Social Media, (Fashion)Blogs, Glossy Magazines,  Boeken (Bret Easton Ellis graag), Eten (het liefst mierzoet).

Ik ben opgeleid tot grafisch vormgever in de mode & trends, maar heb die functie zelf uitgebreid door middel van stages in de online wereld, bij een online glossy en een reclamebureau. Ik ben van mening dat het internet de toekomst is, en de online aanwezigheid van een merk is erg belangrijk. In deze functie kan ik dan ook mijn passie voor mode en het online wereldje prima kwijt.

Ik werk part time voor Unlimited PR en  ben verantwoordelijk voor het opzetten en opvolgen van Online PR voor alle opdrachtgevers van Unlimited PR.

 Je kunt me bereiken via steffie@u-pr.nl

Laat vooral weten wat je van onze website en blog vindt… we horen graag je mening.
En niet te vergeten; volg ons op Twitter en Facebook!

Ik  hoop jullie snel live te ontmoeten en hoop op een goede samenwerking in de toekomst!

Plaats een reactie